Who's gonna catch me when I fall

Mina förträngda minnen är påväg upp till ytan. mina drömmar om natten gör min vakna tid till en mardröm. Jag vet varför det kommer nu men vet inte hur jag ska kunna hantera det. Jag vill bara få bort minnerna som spelas upp i mina ögon. Om och om igen. Jag försöker fly genom att ständigt sysselsätta mig med saker men minnerna hinner ifatt mig trots att jag flyr. Nu när jag ska sova är det 1000 saker som spelas upp i mitt huvud och jag vill inte. Jag vill verkligen inte.
Jag är rädd och vill bara bort.

Snälla hjälp mig, någon?




Is anybody out there
Does anybody see
That when the lights are off
Something's killing me
I know it seems like people care
Cause they're always around me
But when the day is done and everybody runs

Who will be the one to save me, from myself
Who will be the one who's there
And not ashamed to see me crawl
Who's gonna catch me when I fall


Jag Faller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0