Voff Voff

Idag va jag på My dog. Jag måste faktiskt erkänna att jag är lite besviken. Va inte en enda pinscherägare som vi kände. Många som ansåg att det va dyrt och det förstår jag, speciellt om man har 3 hundar att ställa ut. Förra året sa jag till mig själv att 2009 så ska jag ställa ut Tindra men vågade inte detta året. Hon är grymt fin men osäker på hennes beteende och om hon kommer bli stressad av situationen. Men vill inte börja med att ställa ut henne på My dog. Vill helre ställa ut henne på en lite mindre utställning. Eftersom Tindra är våran hund så är hon vackrast i mina ögon =) fast hon får grymt mycket beröm för sitt utseende och speciellt pälsen. skulle vart roligt att ställa ut henne för att se vad dommarna säger om henne.
Tindra

Men va roligt att titta på andra raser. Kan inte släppa samojederna alltså, dom är så fruktansvärt underbart söta =) Sen öppnades mitt intresse för chow-chows, ser värsta ut som små nallebjörnar =)



Andra hundar som jag verkligen börjar tycka om är Pitbull (Ceasar Milans Daddy är så jävla fin), mastiff/pitbull, Bullmastiff, staffordshire bull terrier, American Staffordshire Terrier.



Hoppas inte den jag flyttar ihop med är hundrädd bara ;)

Pussisen!

Kommentarer
Postat av: Jim

då får du nog inte flytta ihop med mej då :P

2009-01-06 @ 22:56:00
Postat av: Anna

Jag var också på My Dog igår! Satt och dreglade över alla Grand Danois tillsammans med min mamma. Längtar till den dagen då jag själv blir ägare till en.



Klart att du ska ställa ut Tindra, hon är jättefin. Hon måste ju få höga poäng annars får vi slå domaren :P



Kramar

2009-01-07 @ 13:02:38
URL: http://instantlyinsanity.blogspot.com/
Postat av: Emma

Men Jim. fan sluta vara så hundrädd =) får jag flytta ihop med dig om jag har en orm istället då? =P

2009-01-07 @ 19:33:18
URL: http://angelicdream.blogg.se/
Postat av: Emma

Anna, som sagt, det är kalvar =P inte hundar. Fan tänk om den drar till då kommer du ju flyga efter som en vante typ =P



Bara rädd för att hon ska bita dommaren =P



Kram =)

2009-01-07 @ 19:34:58
URL: http://angelicdream.blogg.se/
Postat av: jim

hehe men din hund är farlig :P om ormen bor i ett eget rum å inget gullande med den i soffan eller sängen =)

2009-01-07 @ 21:24:56
Postat av: Emma

Jim, bara för att Tindra är farlig betyder det inte att min nästa hund kommer bli det. dessutom är Tindra inte så farlig ändå.

Men varför ha en orm om jag inte får gulla med den? :S Haha, världens lyxigaste orm som får ett eget rum tillochmed ;)

2009-01-07 @ 23:43:09
URL: http://angelicdream.blogg.se/
Postat av: jim

ja men då får det bli en ny hund, å inte en orm :P ormar ska man inte ha som husdjur :P men som sagt en hund kan det väll få bli, stafford ? engelsk bulldogg ?

2009-01-08 @ 15:39:48
Postat av: Emma

Okej, då bestämmer vi hund då ;) Inte engelsk bulldog, dom är tjocka =P Stafford är nice, pitbull är mer nice, mest nice är American Staffordshire Terrier ;)låter det bra? :P

2009-01-08 @ 19:19:32
URL: http://angelicdream.blogg.se/
Postat av: jim

hehe oki =) nån form av stafford är nog okej ;)

2009-01-08 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0