Världens blötaste puss

Idag på jobbet fick jag världens blötaste puss! Oftast när man pussas brukar man ju ha stängd mun men så är det inte alltid med barnen och så va fallet idag. Barnet hade öppen mun och värdens salivsamling i munnen medan mina läppar kändes som dom va inne i barnets mun haha. Jo tack, man får rätt mycket baciller när man jobbar på dagis =P Inskolningen idag gick faktiskt bra och jag börjar känna mig mer avslappnad. Ha en pappa som sitter och tittar på när man leker med hans barn är inte det roligaste, ibland kan man verkligen känna sig totalt pinsam när man leker med barnen.

Efter jobbet så va jag och fikade med Eddie. inte setts på 1½ år typ. helt sjukt. Va supermysigt att träffas igen och vi hann prata om en hel del. kändes faktiskt inte som att vi inte setts på så länge. kändes som jag va med dig förra veckan typ. bra tecken ändå =) Pratade om allt möjligt. det får inte dröja så länge till nästa gång vi ses. Du betyder mycket för mig.

Skulle rensa min garderob med. Känns så hemskt att rensa bara. rädd att jag inte ska ha några kläder kvar =( finns kläder som jag inte använt på flera år men som jag ändå inte kan plocka ut. Fick iaf rensat 1 låda av 6 så det är bra =P sen har jag kläder i en låda under sängen med. sånna kläder jag inte kan ha men ändå inte vill slänga eller ge bort =P

Sitter och spelar sanning och konka nu över msn med Nicke, haha fan roligt ändå =D

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0