Kärlek

Igår efter jobbet så kom Emma och hämtade mig. Har inte setts sen början av augusti. Tog en fika i Lerum. Det kändes faktiskt väldigt bra måste jag säga. Känns som det mesta mellan oss bara har varit ett stort missförstånd och sånt händer ju ibland men tråkigt att det behövde ta ca ½ år för oss att komma på det. Men bättre sent än aldrig. Du va min bästa vän på den tiden då vi umgicks och jag har haft så sjukt roligt med dig samtidigt som vi vid tillfällen försökt trösta varandra. Alltså precis så som det ska vara när man är bästa vänner. Grymt tacksam för alla underbara minnen jag har med dig. Du har delat grymt många skratt med mig.



Har sjukt mycket bilder men dessa ger mig Underbara minnen =)


Inatt sov jag hos Jim, hur mysigt som helst =) ska sova där inatt med. Underbart =) Och för er som undrar så är det Jim som är min pojkvän ; ) Jim, jag älskar sättet som du kan få mig att le. You make me smile ♥

Lots of kisses!

Kommentarer
Postat av: SnyggFurir Björk

When you're the best of friends

Sharing all that you discover

When that moment has past, will that friendship last?

Who can say? There's a way!

Oh I hope... I hope it never ends

'Cause you're the best of friends.



2009-01-10 @ 19:00:25
Postat av: Emma

Saknar dig Emma

2009-01-11 @ 10:54:49
URL: http://angelicdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0