I don't wanna feel the pain, what good would it do me now?

Blä säger jag bara. detta verkar inte vara min dag. Vaknade och va trött och efter en stund kom jag ihåg mina drömmar. Jag hatar att drömma om mitt ex. Väcker massa ilska men samtidigt saknad såklart. Man saknar dom fina stunderna.
 Idag känner jag Mig som världens fulast tjej och helst skulle jag bara vilja svälta mig för då kanske jag kan bli vacker. Just nu ser jag förjävlig ut och sitter bara och gråter. grät hela vägen hem från alingsås förut. Hatar att gråta men behövs väl. Något som jag älskade med mitt ex va att han alltid berättade för mig hur vacker jag va i hans ögon och det betydde så otroligt mycket för mig. Självklart vill man vara vaker i sin pojkväns ögon. Jag har aldrig haft problem med att höra hur vackra andra tjejer är innan men nu verkar jag ha jättesvårt för det. Såklart att det finns massa av människor som är vackra. men just nu kanske jag inte bör höra sånt. Jobbar så jävla mycket med mig själv och håller på och utvecklas och då är det ju rätt självklart att man är osäker och tydligen verkar jag blivit osäker på mitt utseende. Inte varit det på flera år.
Det som jag känner att jag behöver just nu är någon som tröstar mig. Känner mig så liten och vill bara vara i någons famn och gråta. Jävligt svårt allting. Idag kommer bli en svår dag då jag verkligen måste försöka att inte bli destruktiv men jävlar va det lockar.


Idag kommer jag vara känslig för idag är min mur riven och jag blottar mig själ




It was just my mistake
Thinking you'd care
It was just my mistake
Thinking you'd be there
That you'd be by my side
And that you wouldn't lie
My mistake


Kommentarer
Postat av: Anna

Krama om

Fortsätt kämpa! En dag kommer allt vara bättre och den dagen är du värd!!!

2009-01-12 @ 01:30:45
URL: http://instantlyinsanity.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0