Sensation white, black, qlimax?

Jag vill åka på alla 3 men frågan är om jag har råd att göra det. Men är grymt sugen ändå. White biljetterna är ju ute nu och det gör mig bara mer taggad. Att vara med massa människor som står och dansar och älskar musiken är nog den coolaste känslan någonsin. Man känner sig så jävla hög. ÅÅH please take me there. Mina planer just nu är att dra på iaf white och black i amsterdam eftersom det bara är en veckas mellanrum. Saknar sensation så jävla mycket. det va en av mina bästa nätter jag någonsin haft! Någon som är sugen på att hänga på? =) Jävligt nice om man kunde dra ett gäng.

Igår va jag en stund med Jim och mös med honom men han va så jävla inne i ishockeyn så jag stack hem =P hämtade lite shit och sen stack jag till Linda där det va smått party. Nice nice. Drack dock inget eftersom jag hade bilen och mamma skulle ha bilen på morgonen så hade inte så mycket att välja på. Men fan va mycket vattenpipa jag rökt den senaste veckan haha. Men verkar aldrig lära mig att göra rökringar. skit åxo.

Idag va Anna, Mathias, Elias och Märta här nån timme med. Oh lord va stor Märta blivit på bara någon månad. Tänk då att det ska börja 8 sånna små nu på dagiset hehe. Fullt upp men det ska bli myys =)


If the bass is too hard you are too weak

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag vill med till sensation! Men det har jag redan sagt till dig ^^

Shit, vad kul det verkar. Men jag e superosäker på hur man får tag och köper biljetter.

Kram

2009-01-04 @ 20:22:55
URL: http://instantlyinsanity.blogspot.com/
Postat av: Emma

Men skulle lätt va nice och vi åkte alla 3 =D lär ju bli helt galet =P vi kanske mördar varandra :O =P

Kram

2009-01-05 @ 18:50:00
URL: http://angelicdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0