Oh yeah

Nu är helgen typ redan slut, men haft en bra helg, varit med baby en hel del och sovit där denna helgen. Myyys =) Igår tog jag det lugnt och idag drog Jim med mig på att åka skridskor. måste varit 3 år sen jag åkte senast. kan faktiskt inte åka ens. Men Jim fick vara lite lärare idag så mot slutet gick det faktist bra tycker jag, du va bra lärare baby =) skrek inte och fjollade mig som jag alltid gjort innan när jag försökt att åka skridskor. ramlade en gång men det va isens fel, va ojämt och snö över så jag såg det inte. Men gjorde inte så ont. älsklingen fick hjälpa mig upp.Faktiskt roligt att åka =)



Imorgon är det dags att jobba igen. har en ny inskolning nu och dom ligger väldigt tätt men det är nice iaf. tillbaka till vardagen. Imorgon börjar en ny hundkurs med men måste ringa dom och fråga om jag och Tindra är välkomna nu när hon löper. rätt segt.

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Jim

Klart jag är en bra lärare =) men du glömde påpeka att du gjorde en vurpa =)

2009-01-18 @ 15:45:31
Postat av: Emma

jag skrev faktiskt att jag ramlade en gång så det så =P du får lära dig läsa ordentligt ;)

2009-01-18 @ 16:25:14
URL: http://angelicdream.blogg.se/
Postat av: Anonym

det stod inte där när ja läste :/ eller så är jag för trött för å läsa ordentligt.. ska nog nana snart,,

2009-01-18 @ 19:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0