Kroppskompositionsmätning

Idag är det ju fan snorhalt ute. Som tur va körde pappa mig till jobbet imorse, skulle fan inte kunnat gå ner för backen till tåget för där sandar dom nästan aldrig. Idag har vi faktiskt inte kunnat gå ut med barnen så vi har fått hålla dom inne. som tur va så va vi bara 15 barn ungefär på så sett gick det att ha alla inne. Men på eftermiddagen märktes det ordentligt att barnen verkligen behöver förmiddagen ute för att springa av sig. Får hoppas att det inte är lika halt imorgon så man kan komma ut med barnen. Haft inskolning idag med. Tycker det är ganska svårt men det är väl antagligen för att jag inte är van helt enkelt. Min första egna inskolning nu. ska sammanlagt ha 4 stycken nu fram till mars. Men det kommer nog gå bra =)

Slutade 4 och stack till gymmet. Minns inte ens när jag tränade senast så det känns rätt hemskt men gick helt okej. känner ju dock att jag tappat muskelmassa. Och det syntes även på min kroppskompositionsmätning =( Min muskelmassa va som bäst/mest i augusti men då tränade jag ju fan som en jävla galning. Va i samma veva som mitt förhållande med mitt ex tog slut så va tvungen att agera ut och då blev det att träna. Så jag är nog inte snyggare som flickvän trots allt =P Men seriöst måste verkligen skärpa mig på riktigt. Jag älskar ju och träna och mår så jävla mycket bättre av det så fattar inte varför jag slarvar så =( Helt underbart att vara tillbaka på gymmet faktiskt =)

Idag fick jag ringt till osteopaten i Lerum med. 600 för en behandling och jag kommer antagligen behöva gå 2 gånger. kommer svida grymt i min plånbok. Sen kan man se det såhär med. det är antagligen pengar som jag ändå bara skulle lagt på något onödigt. Nu lägger jag iaf det på något jag verkligen behöver. Skulle vara grymt skönt att slippa smärtan i höfterna, ryggen och nacken. Förhoppningsvis så kommer behandlingarna även hjälpa mig med att komma vidare med träningen eftersom nacken och ryggen ofta säger emot när jag tränar och då är det bäst att lyssna på kroppen signaler och inte köra så hårt. Men kör man inte hårt blir det inte så bra resultat dock.

Bara att kämpa på helt enkelt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0