I'm am my worst enemy

Ibland blir jag verkligen trött på mig själv som gör så jävla onödiga saker som jag sen vet att jag kommer ångra. Jävligt onödigt. Men just när det händer så känns det nödvändigt. Men jag borde låtit tankarna förbli tankar och inte bli till handling. Men gjort är gjort så jag får skylla mig själv.
Somnade inte fören 5 imorse. kunde inte somna. låg och vred och vände på mig hela natten. Hann nästan läsa ut en bok, han fila och måla naglarna, hann läsa lite annan skit. Tycker synd om folk som har det så varje natt. detta va min första natt på ca 2 år som jag hade såhär svårt att somna. Men inte så konstigt eftersom jag har vänt på dygnet. så idag blir det att vända tillbaka det.

I can't stay but I can't leave
I'm am my worst enemy
Please understand that it's not you, it's what I do
Just when I'm about to run, I realize what I become.

Now I'm wondering what you think of me
Don't know why I break so easily
All my fears are surrounding me
I cant get no sleep


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0