I just want you to know who I am

Faktiskt så vill jag det. Och jag hoppas på att vi lär känna varndra bättre för att jag gillar dig =) och du vet vem du är =) (ni andra vet nog med ;) )

Jobbat idag efter haft 2 veckors ledigt. Va grymt segt att gå upp imorse trots att jag inte började fören 10 =P va bara 6 barn på dagis idag så det va lugnt och skönt men fick typ massa panik över schemat och vilken vecka som är vilken på schemat men nu är det iaf fixat. Har kollat mina inskolningar med och börjar göra mig redo för onsdag då första inskolningen börjar och det ska bli nice =)

Nu efter jobbet har jag varit och Fikat med Anna och Johanna. alltid lika trevligt att träffa er men känner verkligen att jag saknar mina torsdagar. Så underbart skönt iaf att sitta och tjöta med er. Blir jävligt förvirrad ibland men sen när förvirringen lägger sig så ser jag mycket mer klart. så jag vet nu va jag har att göra. det blir och satsa. Satsar jag inte så kan jag inget vinna och jag vill vinna. Saker och ting känns lättare nu när man fått prata av sig och höra era råd. vi känner ju oftast igen oss i varandras situationer. Glad att jag träffade er =)

Sen till er som jag vet kollar runt på mina communities och sånt som faktiskt inte har någon anledning att göra det, det är bara patetiskt. det ger er inget att kolla runt. Jag bryr mig inte om er så ni behöver inte bry er om mig. Är inte intresserad av er. Men gissar la på att ni gillar att snacka skit helt enkelt. Har man inget eget liv verkar folk gärna prata om andras. Så fortsätt ni att snoka om ni vill, det är eran tid ni spiller. Ni kan inte göra mig sur längre =)


Mår väldigt bra idag. Tihi, tror jag är lite kär idag =)
;)

Pussen!

Kommentarer
Postat av: anonym

vem är den där du känner det dä lilla extra för nu då ?

2009-01-06 @ 15:29:58
Postat av: Emma

anonym eftersom jag inte vet vem du är kan jag inte ge dig ett svar. Men du lär märka så småning om kanske ;)

2009-01-06 @ 20:37:16
URL: http://angelicdream.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du kan väll ge mig en lite glimt, vart bor han ? ålder ?

2009-01-06 @ 22:57:46
Postat av: Emma

Han bor i alingsås och är 20 år.

Nöjd? =P

2009-01-07 @ 19:52:06
URL: http://angelicdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0