Butty-boy

jag vet inte hur många gånger jag använder mig av buttyboy men är fan en hel del gånger ändå. Bara så jävla trött på skiten. Hela denna jävla dagen har gått helt jävla fel. gårdagen va fan inte bättre. Idag har jag fan legat och lipa och jag är inte långt ifrån att börja. Nu gråter jag med. Jävla fucking skit va jag är förbannad och ledsen. Jag hatar att jag har behov av närhet. jag vill inte ha det behovet men jag har det. Vet att jag kommer göra något destruktivt igen men orkar inte bry mig. tar hellre det ön att sitter här som en jävla idiot och lipar.

låt mig bara vara arg för detta går över.


Tack Eddie för att du alltid ställer upp för mig. Du säger alltid det som jag faktiskt behöver höra. Du vet att du betyder en massa för mig (L)

Kommentarer
Postat av: Eddie

Haha vem var de som lärde dig detta utmärkta ord=P over and out//Eddie

2009-01-03 @ 16:27:48
Postat av: Emma

Haha, det va du =P gillade inte ordet i början men sen träffade jag folk som verkligen går att beskriva som bäst med buttyboy =P

2009-01-03 @ 17:34:52
URL: http://angelicdream.blogg.se/
Postat av: Eddie

haha de är de jag menar, klockrent ord. Finns mängder av riktiga buttys där ute

2009-01-03 @ 17:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0