Roadtrip

Yes, igår va jag och Tiffa på en liten roadtrip på hemligt uppdrag. Rätt segt att köra bil ca 65 mil. Körde fel lite grann med =P jävla karta som inte va helt rätt. Tar det från börjar iaf. Hämtade upp Tiffa runt halv 10 och sen va det dags att åka. Vi hann la typ åka 25 min innan vi började vela med vägbeskrivningen. Jag är bättre på att läsa kartor än att sitta och köra efter karta. brukar jämt försöka vara lugn när jag kör men när jag inte vet vart jag ska och ska lyckas läsa på kartor och skyltar då flippar min hjärna. När vi hade åkt en stund så va det dags att rasta. Massa jävla långtradare på rad där och fick ställa mig i mellan 2 långtradare. Skitläskigt ju.Jag och Tiffa dampa runt lite sen startar långtradaren framför bilen och oftast brukar man ju köra en bil/långtradare framåt men inte denna snubben. Han backade rätt på min bil! jag och tiffa vifftade med armarna och skrek att han inte kunde backa mer men jäveln backade ändå på bilen. sen åkte han bara därifrån. Han backade inte i hög hastighet men blir ändå märken på bilen. Han borde inte få köra långtradare. Men har regnummret på släpet och bildbevis iaf =)Men inte alla som blivit påbackade av en långtradare ;)
Sen åkte vi en stund tills bägge 2 blir helt förvånade och utbrister "va i helvete gör vi i Gränna" vi trodde vi va helt fel ute så Tiffa ringde Christer som sa att vi skulle åka förbi Gränna så vi va på rätt väg. men hade kört av motorvägen i gränna och sen kunde man inte köra på på samma ställe utan då fick man köra en bit på en annan väg för att komma ut på motorvägen igen. och dåldigt skyltat va det dessutom. Men tillslut kom vi fram till Linköping som va våran destination.
Snacka om skönt att få gå ut ur bilen, Men va fan svinkallt ute. Va fan jävla norrland ute. Men Linköping va sött, liknade Alingsås fast större. Fick gjort det jag skulle och känns bra nu efteråt men har fortfarande massa frågor som snurrar i huvudet =S'
Hemvägen gick bättre men lyckades köra fel då med :P Vi skulle äta så jag körde av motorvägen vid skylten och sen skulle man åka en bit in i typ en glesbygd, då vände vi och åkte till Statoil istället =P Va så jävla trött på hemvägen, låg halvt ner och körde. Grymt skönt att komma hem.


(Så jag är på första bilden kommer ni inte få se mig mer, Ska sluta röka helt. mitt mål är att vara rökfri om 2 veckor. Jag och Tiffa lekte iaf av oss lite bland lastbilarna och långtradarna som stod på rastplatsen. det va skoj tills idioten backade in i min bil)



Och sen runt 7 när jag hade vart hemma en timme typ så kom min underbara Jim hit =) Helt underbart. Låg och pratade en lång stund om massa saker, grymt mysigt och väldigt positivt. sen gick vi och la oss. så underbart att sova bredvid Jim. Helt underbart att få somna och vakna upp bredvid en person som man gillar =) Vart helt superduper kär idag i Jim dessutom. Har massa kärlek inom mig som bara vill ut. känns typ så som man kan bli när det börjar bli vår. man blir bara helt galen =D så idag är jag superkär. Inte konstigt att jag är kär så underbar som Jim är =) Sov med honom inatt och jag började sakna honom efter några timmar. Jag tror jag har kärat ner mig rejält ♥ IIH =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0