Remember those walls I built, Well baby they're tumbling down

1 Månad idag med älsklingen, känns bra faktiskt =) Vi har inte känt varandra länge ändå vet Jim en massa om mig som många inte vet. På något sett har du fått mig att släppa in dig bakom mina murar, och jag kan erkänna att jag varit grymt rädd men du har tagit det mesta väldigt bra. Jag känner mig trygg med dig Jim <3

Remember those walls I built
Well baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now
 

Igår va jag på kalas med Jim, träffat en hel del från hans släkt nu. Blir alltid så nervös när jag ska träffa släkt =S Sen på kvällen åkte vi till Robin & Madde och spelade monopol i väldans massa timmar. Jim vann överlägset men kom 2a. Hade ägde minst gator men ägde bra saker helt enkelt. Tappade dock mina pengar på golvet typ 3 gånger =S fattar inte hur jag lyckas. har svårt för att hålla i pengar helt enkelt =P
Baby sov över hos mig idag och stackaren fick vakna upp helt iintryckt i väggen bredvid en svettig flickvän typ hehe, drömt mardrömmar typ. Men jag tar rätt mycket plats när jag sover, sen är jag ute efter närkontakten dessutom så när jim drar sig undan i sängen så följer jag efter i sömnen. Inte lätt att sova med mig.
Seplade buzz idag med Jim med. tog revansh för monopolspelet så jag vann i buzz =)

Snart tisdag, Jag kan inte tro att det är sant. Lite nervös men samtidigt spänd och glad. Detta har jag längtat efter länge =) Hoppas allt kommer gå bra bara.

Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0