Helg

Nu är helgen slut men har haft en grymt bra helg. I fredags va det grymt körigt på jobbet och vi va bara 2 ordinarie där så det va rätt tufft men det funkade ju. Efter jobbet så åkte jag och hämtade Jim hos sin bror och så gick vi lite på allum och kollade sen åkte vi hem till honom men bägge va så trötta så vi somnade tidigt. Somnar man tidigt brukar man mer vakna tidigt det är lite segt på helger. Igår kväll va jag hos Jim och tittade på melodifestivalen, va väl inte sådär jätte impad av programet men det va en trevlig kväll. Idag tog vi och badade jacuzzi. Inte fel. Så hela min helg har varit mys och väldigt lugnt vilket jag är tacksam över. behöver verkligen lugnet just nu.
Mått väldigt bra denna helgen. inte haft några direkta stunder som varit jobbiga. Får hoppas på att mitt mående håller i sig. Just nu känns det rätt tungt att gå till jobbet imon, trots att jag fått vilat ut. Men gillar mitt jobb så det blir inte så tungt när jag kommer dit =)
Dags för mig att sova.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0