Jag ser bättre ut som flickvän

Ja det är jag faktiskt kom jag på idag på gymmet. När jag tillhör någon så blir jag mer medveten om hur min kropp ser ut och lägger därför ner mer tid på min kropp. Ska nog låtsas som jag har pojkvän så jag skärper mig med träningen. Men lixom försöker vara duktig och sån skit men det funkar inte att ge 100%. pratade med dom på gymmet idag och hon som gjort alla mina träningsscheman och vi va överens om att jag antagligen kommer behöva gå någon gång med personlig tränare just för att hitta så att jag verkligen ger allt när jag är på gymmet. känns som det enda vettiga just nu för jag ger aldrig allt. Sen kan jag få fler övningar som är speciellt inriktade till mina mål och förutsättningar. Och nu har dom erbjudande på 3 gånger med personligtränare för strax under tusenlappen. Så det önskar jag mig i julklapp =) 

Alla människor vill ju se så bra ut nakna som möjligt och just nu känns det som min kropp aldrig varit så osnygg som den är idag. Känns som jag slutat bry mig om min kropp. Lixom nu när jag tittar mig i spegeln undrar jag vad fan som hänt med min perfekta röv som jag hade innan? Haha schysst jag är mot mig själv som klankar ner på min egna kropp. Min kropp är okej men den är inte lika het som den varit och det stör mig. Nä. det blir helt enkelt att låssas som jag har pojkvän ;)

Sen undrar jag va tjejer har emot mig, har inte ens gjort tjejerna något och ändå är det enda dom gör att kolla snett och småskratta åt mig. Blir så trött på sånt. Fick blandannat höra idag av en tjej på gymmet att jag ser förjävlig ut. vet inte varför man säger sånt högt så att personen i fråga ska höra? Antagligen för att dom mår bra av att försöka trycka ner andra. och vissa bli nertryckta, tror jag va smått ledsen över det i ca 10 min innan jag fick tillbaka mitt självförtroende igen så det är ju bra. Jag kommer verkligen aldrig bra överrens med tjejer. på något sett så gillar dom aldrig mig och finns det tjejer som gillar mig så tillslut börjar dom hata mig. Jag är den ni älskar att hata så enkelt är det la. Jag åkte till Sensation med 6 killar. skulle aldrig pallat att åka med sex tjejer. tror jag skulle gått in i väggen eller något. Så mycket falskhet mellan tjejer. Tror faktiskt att jag är lite ärligare än dom flesta falska tjejer iaf. Aja. nog om detta. Allt löser sig =)


Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0