Snefylla

Usch och blä. åkte på en sån jävla snefylla igår och fattar fan inte hur jag lyckades med det eftersom inte hade druckit sådär jätte mycket. Iaf började kvällen med att Jag mötte Tiffa och Ann-sofia på tåget och vid stationen så mötte Tiffa upp M som skulle följa med oss ut. Hamnade på Gotebar och vem jobbade om inte min gamla bartender han lyckades dessutom skrämma livet ut mig. Tiffa pratade med några hon kände medan jag, Ann-sofie och M satt och tjötade. Satt och sneglade lite på bartendern med. han är rätt snygg och hans leende gör en knäsvag typ. Dumma honom typ.
sen ville jag dra vidare och Tiffa och Ann-sofie viste inte riktigt vart dom skulle så jag och M drog till Golden days där Ribba och Matte va. rätt trevligt tills jag åkte på snefyllan och det gick så jävla fort dessutom :o Ringde mamma och bad henne hämta mig. Och nej, jag är inte bortskämd.Inte så att jag ringer mamma varje helg för att komma och hämta mig men kände att jag verkligen behövde få i mig näring typ. Jätte tacksam för att mamma hämtade mig så jag va typ hemma klockan 2 redan. 



Jag och Ann-Sofie påväg till stan

Innan jag drog in till stan igår så va jag på mammas jobb där det va julpyssel. tror bara jag missat 1 gång annars har jag gått varje år. tycker det är så mysigt att göra julpyssel men nu har jag typ gjort allting dom har som man kan göra för dom får inte in så många nya grejer från år till år. va iaf jättemysigt =) så medan mamma jobbade så satt jag och Ida och pysslade. Anna, Mathias, Elias, Märta, Thomas och Tobias va med där en stund och pysslade =) Iiih så mysigt med julpyssel =)


Jag målar min spargris. blev rätt söt =)


Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0