Sensation White Köpenhamn 2008!

Fy fan, jag har varit i paradiset alltså =D men vi börjar från början.


I fredag så va det dags att åka, Ribba, Kim, Matte, Tobbe, Frasse, Affe och jag. Bussen gick från Nisseterminalen runt halv 12 och det tog ett tag innan vi kom iväg för det va något strul med vem som skulle köra bussen och sån skit, man hörde inte så bra i högtalarna eftersom busschauffören pratade med en tysk porrröst typ. Hann typ åka 5 min innan hon som satt bredvid mig frågar "men den här bussen ska väl åka till karlstad" fatta jobbig situation alltså. Sitta på en buss som ska ner till Köpenhamn när personen ska till Karlstad, Men bussen stannade iaf och släppte av henne. Sen fortsatte vi åka och jag fick 2 säten för mig själv men det va tråkigt så knödde ner mig mellan kim och ribba =) rätt trångt men =P så jävla tråkigt att åka buss men blev lite roligare när mina xcider kom fram hehe =D Va bara jag och Ribba som va party och drack på bussen =) Gick av på Kastrups flygplats och skulle lyckas hitta hotellet men tydligen vet inte killar hur man frågar någon (skadar la deras självkänsla eller något) så då tog jag och frågade. Blev att åka tåg 2 stationer till Tårnby. Jävla softa tåg alltså =D Väl på hotell så fick vi rum längst upp, längst in. 
sen när vi lagt in våra saker på hotellet så skulle vi leta efter ett ställe att äta i Tårnby men det fanns en restaurang som va öppen och den va ehum väldigt dyr så vi drog in till Köpenhamn för att hitta något bättre. vet fan inte hur länge vi gick omkring på gatorna, alla va hungriga och trötta så men vi hittade iaf en restaurang med bra priser och buffé som killarna ville ha, så dom tog buffé och åt hur mycket som helst medan jag satt och försökte få i mig min kyckling som jag beställt. Sen ville Ribba och Kim dra tillbaka till hotellet så det gjorde dom så jag hängde på övriga killar ut för att leta någonstans där vi kunde sätta oss ner och dricka lite. Blev att gå en jävla stund innan vi hittade något som passade. Gick förbi en strippklubb med där det stod "kom in och leg med oss" rätt snyggt ändå haha. Killarna ville nog gå in där men va kanske pinsamt när man hade med sig en tjej. Även om jag inte skulle vart med så tror jag ändå inte att dom skulle ha gått in dit. Iaf så hittade vi ett ställe där dom satte sig och tog varsin öl medan jag körde på sex on the beach såklart hehe. Efter det drog vi tillbaka till hotellet och när jag kommer in på vårat rum (delade med kim och ribba) så har dom gått och lagt sig under täcket men det gick inte för sig nämligen så tillslut gick dom upp och kom in till dom andra där vi satt och spelade ölspelet med sprit och dylikt. Eftersom jag va tjej fick jag ta en jävla massa dricka så drack upp det som jag hade tänkt att ha ett litet tag till iaf. Sen blev jag lite på lyset och tyckte det skulle vara en bra idé att ha poolparty i deras dusch ;) Först stod Frasse i duschen så jag låste upp och hoppade in och ställde mig i duschen med honom, tog inte lång tid innan dörren öppnades och det blixtrar till i rummet (hoppas på att det inte blev någon avslöjande bild) Sen hoppade Frasse ut ur duschen och jag stod kvar, sen gick jag ut och sen tillbaka in i duschen igen för att göra Matte sällskap. Jag är så jävla smidig =D Självklart så passade dom på att ta mina kläder dessutom. fick mina kläder tillbaka sen och gick in till mig iklädd handduk. Ribba försökte sova så jag passade på att blöta ner sängen lite genom att lägga mig där i med handduken. fan va snäll jag är jämt när jag är full. funderade på om jag skulle ta och sova jag med men hann inte fundera så länge för då kom Tobbe och sa att dom hade efterfest hos dom (vi hade redan haft efterfest dock) så jag tog med mig kudde och täcke och gick in till dom men innan det så sa kim "alltså du är dum i huvet på riktigt" haha så jävla underbar kommentar ändå. gick in och la mig hos dom och låg och snackade där en stund tills jag upptäcker att jag inte vet vart mitt kort är in till mitt rum. Mitt kort låg uppe hos Frasse så sen när jag fick tillbaka det så gick jag tillbaka till mitt rum och somnade.


Lördagen blev det att dra först och köpa frukost och sprit sen chillade vi lite och sen började vi ta på oss våra vita kläder, då blev man riktigt peppad alltså =D åkte in till Köpenhamn och ser massa vitklädda människor. helt lovely =D Stack och åt lite innan vi drog till Parken där Sensation white skulle hållas. Jävla kö alltså och kallt som in i helvete men så jävla nice när man kom in. Visserligen va det jävligt lite folk när vi kom in men det fylldes rätt snabbt på. Sen klockan 19.30 körde dom igång. Fy fan säger jag bara vilken jävla kick. Dansade som en jävla galning typ och sket fullständigt i hur det såg ut för jag va så jävla inne i musiken och älskade varje sekund av det. dansade typ konstant till klockan tolv, hann med ett toalettbesök och att köpa dricka men annars så dansade jag hela tiden. dom andra satt lite på läktaren och det borde kanske jag med ha gjort men istället stod jag på läktaren och fortsatte dansa/hoppa runt som en maniac. Va så jävla varmt därinne dessutom så jag gjorde min tröja till en magtröja. Herregud så vissa gick klädda alltså men killarna gillade det ;) själv tyckte jag nog mer det va skabbigt vissa av dom =S Men klockan 12 så pallade inte min höft mer och smärtan kom fort som fan. Inte haft problem med höfterna på ca en månad så tänkte inte på att man kanske borde vila lite och inte bara dansa, borde ha satt mig ner när dom andra satte sig ner på läktaren men det är ju lätt att vara efterklok. Blev att halta och gå och sätta sig på läktaren för att kolla på alla andra som dansade. Jävligt maffigt att se så jävla många människor som står och dansa och alla är vitklädda dessutom. Satt på läktaren typ 1 timme sen gick jag och ribba ner till dansgolvet igen, försökte dansa och höften kändes lite bättre (tror det mest va inbillning att det kändes bättre) så dansade en stund sen gick vi upp på läktaren igen så fortsatte jag dansa där. Faktiskt lite besviken på att folk gick innan 3, man stannar ju tills det är slut enligt mig. Mestadels va det bra musik, gillade Erick E jävligt mycket men det va kanske inte för att han va superbra utan det va nog mer för att han va först ut och jag va på topp. Tiga va helt okej med. När Steve Angello och Sebastian Ingrosso satt jag på läktaren mestadels men dom gjorde en jävligt bra show =) Bäst va ändå Megamixen =) Men är jävligt sur på att jag lyckades dansa sönder höften typ. skulle lätt kunnat dansa hela natten men tydligen så va min höft inte riktigt med på det. Har nog aldrig dansat så jävla intensivt som jag gjorde, och en skadad höft va det fan värt. Varenda sekund va värd alltså. Va verkligen rena paradiset =) Jävlar va droger som flödade med, luktade typ maja vart man än gick. en hel den koks och ecstasy fanns det med såklart hehe. Va en tjej som frågade mig om jag ville komma på efterfest på en krog men gratis koks och ecstasy. sa att jag skulle komma men hade inte direkt planer på att hålla vad jag sa hehe. Sen va det en annan tjej som frågade mig vilka jag va där med och jag pekade på killarna och hon bara "är du ensam tjej" (fast på danska" och jag bara "japp" sen sa hon "hur vågar du lita på dom" jag fattade inte riktigt allt det. Lixom ja, jag va ensam tjej med killar och då frågar någon hur jag vågar lita på dom. om en kille skulle vart ensam med 6 tjejer skullte inte direkt någon fråga hur han vågar det, sjukt egentligen. Älskar verkligen att umgås med killar. Så fruktansvärt sköna helt enkelt (dom flesta iaf). Helt sjuk kväll iaf och lätt värt varenda öre =) När det va slut så drog vi till tåget och vi va inte direkt ensamma med att komma på tåget. va en stackars kvinna som skulle försöka komma av tåget men så fort dörrarna öppnades så blev det sånt jävla tryck bakifrån att man bara sögs in i tåget. sen va det marsch pannkaka till sängen =) Ribba lyckades dock att äga sig själv innan han somnade. han la sig på kudden och säger sen "detta är din kudde" och jag svarar "DIN ja" och så säger han "Ja, MIN ja" snacka om att äga sig själv =)


Klockan 10 ringde alarmet idag och ingen va la sådär jätte pigg på att gå upp men det va bara att pallra sig upp för vi skulle checka ut klockan 11. jag hoppar typ upp ur sängen sen och halvvägs upp så känner jag en jävla smärta i höften, underbart. har fortfarande ont. Gjorde oss i ordning och checkade ut sen drog vi till Köpenhamn och åt lite för att sen sätta oss på bussen hem. Blev att spela kort, lyssna på musik, kolla film och sånt. Sen ställer sig Frasse upp och jag läser vad det står på hans tröja och tänker bara "shit!" på tröjan står det ekonomi och Mikaela har med sett "den söta killen på gymmet" och visste att han gick ekonomi och det va precis det som det stod på hans tröja. Så då fattar jag att söta killen på gymmet (läs tidigare inlägg) är Frasse. haha Spenderat en hel helg utan att veta om att han är den killen. så jävla fult ändå. haha =)


Nu är det äntligen dags för sängen, haft en helt underbar helg verkligen =) Bilder kommer senare =)


Peace =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0