Lördag

Oh yes, lördag idag. Började min dag med att vara på hundkurs med Tindra. Alltså idag skötte hon sig fruktansvärt bra måste jag säga, blir riktigt stolt över henne då =) Va ute 3 timmar i solen under kursen det va inte alls fel, blev lite kallt om man stod still förlänge dock. Helt underbart =)


Sen kom jag hem och började fundera på vad jag skulle göra idag. Har inte gjort något vettigt alls alltså. kollat på tv, suttit här typ. Kollat på Greys anatomy <3 Blir helt vimsig när jag inte vet vad jag ska göra. har verkligen inte känt för att sitta hemma ikväll =( men nu är klockan snart 10 och har iaf bestämt mig för att åka hem till K och umgås lite. Kan vara trevligt med sällskap =) denna gången behöver jag inte åka hem iaf, för 2 veckor sen då jag va där så åkte jag hem halv 5 på morgonen, helt värdelöst. Måste dock ta tåget hem till K ikväll. hatar att åka tåg verkligen. sen suger det att dom bara går en gång i timmen med. helt hopplöst.


Aja iaf. ha det fint =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0