High

Ååååh vill tillbaka till Danmark och gå på Sensation igen =D kollat igenom kort och filmer som jag och andra tagit under helgen och då vill man bara tillbaka =(


idag har jag bara varit hemma och slappat faktiskt, rätt skönt det med. Men idag mår jag så jävla bra så jag blir nästan rädd för mig själv. Lixom är skitglad hela tiden och bara känner hur all kärlek flödar runt mig. Älskar verkligen livet. visst att det inte alltid går som man tänkt men jävlar va skönt det skulle vara om kanske jag kunde få må såhär lite oftare. Har tillochmed ätit en hel portion mat idag så jävla stolt =D eller visserligen va det lögn eftersom jag inte åt upp allt kom jag på nu. men det gör inget för att jag satt och åt. Fick ångest, hostade och kväljdes men ändå fortsatte jag tugga. mår jävligt illadock nu när jag skriver om det. Önskar bara att jag kunde sluta att hålla på så som jag gör men den sjuka delen i mig älskar att ha ätstörning. Men man kan inte gå runt och tänka på att man är sjuk det funkar inte så. Men jag är så jävla duktig dock på att vara sjuk och ha ätstörningar men jag suger verkligen på att vara frisk. tar så jävla mycket energi att äta när det gäller mig. Men kanske borde jag lägga ner den energin på att äta ordentligt. Åh orka. Önskar att dom uppfann ett piller så man kunde bli frisk. Fast dom pillrerna skulle säker göra alla oss sjuka tjocka och det är ju inte så bra dock. äh jag vet inte. Huvudsaken är ju att man trivs i sin kropp. Gud va jag babblar på alltså =D

Skönt att livet har sina toppar ibland och jag njuter av varje sekund jag är på toppen för när jag mår bra så mår jag verkligen superbra. Iiiih =)



Tänker på dig Mikaela och jag finns här för dig (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0