im gonna be okey

Fallin' faster
barely breathing
Give me somethin to believe in
Tell me it's not all in my head


Vänner och familj frågar mig hur jag mår och om jag ska vara ärlig så vet jag inte. Ena stunden vill jag skrika och gråta och nästa stund är jag mitt vanliga jag. Jag är arg på mig själv för allt jag önskar jag kunde ha gjort bättre, nu ser jag hur jävlig jag har varit ibland. fan. Sometimes you hold so tight, It slips right through your hands. Will I ever understand?
Som de flesta andra så är även jag rädd för ensamheten, rädd för att bli bortglömd. Men förr eller senare måste man lära sig leva ensam, kanske är det min tur nu. Är en positiv människa så försöker hitta positiva saker med det mesta dåliga som händer.
Känner mig helt förvirrad, men va ska jag göra. Finns inte så mycket jag kan göra. Känns som vi hamnade i en återvändsgränd och vi kom ingen vart. Men jag hade verkligen önskat att jag skulle vara din föralltid och du vara min föralltid. Kanske va vi bara inte menade för varandra.
Undrar hur det hade blivit om jag verkligen varit mig själv och inte den personen jag försökte vara. Försökte vara lite mer trash som jag alltid trott du helst velat ha en tjej som va sådan. Jag försökte så gott jag kunde, men det räckte inte. Kanske borde jag litat på dig alla gånger du sagt att du vill ha mig för den jag är.
4,5 år är en lång tid och jag har fått så fruktansvärt mycket, men som vanligt ser man det försent. Och här är jag nu med ett tomrum efter dig. 'Cause it's gonna be a long, long way to happy.


I've been dying inside you see
I'm goin outta my mind, outta my mind
I'm just runnin' in circles all the time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0