Söta killen på gymmet

Har jobbat idag, helt underbart =)
kom iväg till gymmet med eftersom jag kan äta mat igen. Hade dock brottom när jag packade väskan imorse och jag har inte världens ordning på mitt rum så när jag kommer till gymmet och ska byta om så ser jag att jag fått med mig mina dolce & gabbana mjukisbyxor (fejk såklart) och en bandtröja från Lillasysters spelning. Skitsnygg kombination jag lovar.

Såg den söta killen idag igen på gymmet tihi, beter mig som en fjortonåring men kan inte hjälpa det =) Idag fick vi iaf ögonkontakt och han log mot mig (eller va det mina kläder han log mot?). Iaf så måste jag ta reda på vem han är =) Vet inte va han heter eller hur gammal han är. Han är otroligt söt iaf, helt i min smak. Nu har jag en anledning att börja gå på gymmet ordentligt och inte skippa vissa dagar haha. Jag är löjlig, jag vet, men han är så fruktansvärt fin =)
haha är fjortisförälskad =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0