Shopping och trojanska hästar

Igår lyckades hur mycket virus som helst ta sig in på datan och hela datan fuckade upp. Hata. Och eftersom jag inte är så bra på datorer så va det faktiskt jobbigt för mig att få bort dom men jag tror jag fått bort allt. verkar som det iaf. ska kolla mer saker imon typ. Ganska spännande att sitta vid datan utan att ha någon som helst aning om va man gör :S

Va i Allum idag med Ida med för att hitta skor till henne. hon köpte ingenting medan jag köpte för 1800 konor. Fick tag i 2 par skor (behöver egentligen inte det), ett par byxor, en klänning och lite småsaker. fattar inte hur pengar kan försvinna så fort. Måste lära mig hålla i pengar bättre men känner att jag har ingen lust att lära mig det just nu.

Nu har jag duschat och ska göra iordning mig för att åka in med Tiffa och hennes vänner till stan. Ska bli mysigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0