Ögongodis på gymmet

Oh yes, idag va det snickare på gymmet som höll på och fixa lite saker, riktigt nice att ha något att titta på medans man gymmar (och inte ser alltförbra ut). Lixom det spelar inte så stor roll hur dom ser ut (kollar dock inte på gubbar) utan det är jobbarkläderna som gör det typ. sen har dom sådär snygga armar med =) det är något speciellt med händiga män helt enkelt =) så snickare och elektriker, thats hot =) och det är oftast till sånna människor jag dras till om man kollar tillbaka under mitt snart 20åriga liv. Sen är ju män i uniform inte helt fel, speicellt inte folk som jobbar inomflygvapnet =D piloter fungerar med bra ;)

Idag på gymmet gick det helt okej. Mikaela kom när jag hade tränat en stund så vi körde lite styrketräning tillsammans =) jag klarar faktiskt bra vikter om man ser på min kropp. ser inte stark ut men på gymmet klarar jag av bra med vikter. Dock är jag sämre på att bära en fullmatkasse som väger, tror det har med min lathet att göra =)

Studiedag idag så jag är ledig. ska antagligen träffa Jossan lite senare ikväll hoppas jag på. Om inte det så vet jag inte va jag ska göra. då hamnar jag nog på gymmet en gång till vilket kanske är lite onödigt. Men är ju så jävla rastlös av mig just nu och när jag inte har något att göra så går jag hellre och lägger mig och sover bort långsamma timmar.
Well Well ska ta och äta nu efter träningen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0